perjantai 9. elokuuta 2013

Voi ihanuutta!

Katsokaa mitä ihanaa posti toi!
Ama blogista Aman käsityöt lähetti minulle näin kauniin kassin palkinnoksi Virkkausringin Virkkuut ulos tempauksen arvonnassa. Suuri kiitos vielä tätä kautta. Tämä kassi on ihana, juuri sopivat värit minulle !

Olen kärsinyt helteestä tämän viikon ja mitään ei jaksaisi tehdä. Tytöillä alkaa koulu maanantaina ja tuntuu, että he oikein yrittävät saada kaaosta aikaiseksi päivisin, jotta illalla ei pysty muuta tekemään kuin siivoamaan. Nytkin on olohuoneen lattia täynnä Legoja... Onneksi alkaa se koulu. Neideillä ei koulun alettua ole niin paljoa aikaa enää sotkea (toivottavasti)

Ihmetyksen alla on myös jo useamman elokuun kestänyt ongelma. Juuri kun saa pähkäiltyä ja aloitettua KyJy työt niin joka puolelta löytyy uusia ihania ohjeita, joita haluaisi tehdä. Ravelry:n tuli juuri Heidi Bearsin ihana afrikankukka poni ohje. KyJyssä kun olen juuri aloittanut kaksi Happypotamusta. Kuvaa en oleponista  edes uskaltanut tytöille näyttää, sillä muuten en mitään muuta tekisikään kuin afrikan kukkia. Jos nyt Jennylle joululahjaksi saisi tuollaisen virkattua???

Enkä edes tiedä montako LazyKaty huivia olen tähän mennessä jo tehnyt, mutta kyseisen huivin suunnittelijalta ilmestyi uusi versio huivista ja sekin huutaisi päästä puikoille. Sekä ponin että huivin ohje on jo ostettuna.

Jotenkin tuo KyJy toimisi minulla paremmin, jos pakollisia aloituksia heinäkuun loppuun olisi 10-15 ja loput voisi aloittaa lokakuun loppuun mennessä. Silloin olisi aikaa muuttaa mieltään töiden kanssa. Kun kaikkialta tulee uusia ideoita valtavalla vauhdilla. Ja aika ei riitä millään kaiken tekemiseen.

Päätin jo Facebookissa vähentää runsaasti käsityöryhmiä, johon kuulun. Muutamissa käyn todella harvoin ja osa on sellaisia, että jostain syystä ryhmän jäsenet päätyvät tappelemaan keskenään jostain melko turhanpäiväisestä asiasta. Mutta samalla tuo järkyttävä uusien töiden tuleminen sille "to do" listalle vähenee. ;)

Nyt lähden neulomaan jotain sohvan nurkkaan ja kohta ajan tytöt nukkumaan, jotta minun leffailta voi alkaa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia: