perjantai 24. helmikuuta 2012

SNY postia!

Se ei ole tekijä eikä mikkään, joka ei välillä pura. Näin lukee keittiöliinassa, joka tuli SNY:n lähettämässä paketissa =) Paketista löytyi myös kortti sekä jatko-osa mysteeri neuleeseen, Pandan lakritsia ja uutuus pähkinä-riisi valkosuklaata. Minä sitten olen niin heikkona pähkinäsuklaaseen... Suuri kiitos sinulle SNY:ni!

Laku on jo syöty, mutta suklaa odottaa iltaa ja sohvan nurkkaa, kun tytöt menevät nukkumaan ja minä pääsen katsomaan uusinta versiota Kolmesta muskettisoturista. Jos olen heikkona sci-fi ja magia leffoihin niin myös nämä säilän sankarit ovat aina sydäntäni lähellä. ;)

Tänään kävimme Helsingin Sea Lifessä koko perhe, sekin ihan hauska paikka ja tässä hieman kuvia sieltä.
Piraija parvi
Tursas oli upeasti esillä.
Tämä mielettömän iso allas on suosikkini. varsinkin kun sen alitse pääsee kävelemään tunnelissa ja saa ihailla yllä uivia kaloja ja haita.
Kotimaisista kaloista oli näyttävimpiä tämä silliparvi.

Meduusat olivat upeasti esillä ja vaikeasti kuvattavia ;) Niille kun ei voinut sanoa, että pysykää paikoillaan, jotta kamera kerkeää valottaa.

Hieman kieroutunutta huumorintajuani taitaa kuvastaa se, että kun pääsimme kotiin tehtiin ruoaksi... Kalakeittoa =D

Nyt alan vieroittamaan itseäni Facebookin peleistä ja lähden viimein ompelemaan niitä eilen leikkaamiani verhoja... Jos vaikka jotain saisi ihan oikeastikin aikaiseksi tänä talvilomana.

Erittäin hyvää alkavaa viikonloppua ja muistakaa vielä osallistua arvontaan.

4 kommenttia:

  1. Minä puolestani olen koukuttunut fb:n sanapeliin!!! vaikka tähän asti olen pyrkinyt pitäytymään erossa kaikista peleistä!

    Tuo Sea Life vaikuttaa hienolta!!

    Ja ainahan sitä välillä tekosiaan pitää purkaa :-))

    VastaaPoista
  2. Hienon tuntuinen paikka Tuo Sea Life! Mukavaa lomatekemistä. Mukavaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
  3. Olen miettinyt, että voisinko lähteä tuohon SNY-juttuun mukaan joku kerta... :) Kuulostaa mielenkiintoiselta.

    VastaaPoista
  4. Hienoja kuvia tuolta Sea lifesta, pääsisiköhän sielläkin joskus käymään???

    VastaaPoista