torstai 2. kesäkuuta 2011

Päivä 2


Aamulla tuli istuttua tunnin verran ulkona koiran seurana ja näin tämän verran luonnon ihailulta sain seuraavaa projektia aloitettua. Eli Emman huoneen matto virkaten ontelokuteesta . Pitänee illalla ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä seuranta listaa, että tietää mitä on aloitettu, missä vaiheessa on ja jos vaikka jotain saisi valmiiksi niin milloin... Minä kun osaan tosi pätevästi laittaa keskeneräisiä töitä "erittäin hyvään paikkaan" josta ne löytyvät usein vasta vuoden päästä... Ja se on tässä tapauksessa liian myöhään ;)

6 kommenttia:

  1. Hyvässä vauhdissa sielläkin ollaan! :) Matosta tulee kiva...

    VastaaPoista
  2. KIva maton alku, siitä tulee taatusti ihana! Mä tiedän kanssa sen "erittäin hyvän paikan" tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Reipas aloitus :)
    Annis on aika koukuttava, nyppyohjeeseen myöhempi tarkennus: pitkä apupuikko saa olla likimain samaa kokoa kuin varsinainen, totesi yksi ystävä paksumpien lankojen kokemuksella.
    Mulla vasta eka kyh-tekele puikoilla, kyllä mä vielä teidät toiset saan kiinni :)

    Minullakin on taipumusta hyvien paikkojen keksimiseen, pohdin jotain laatikkoa, laukkua tai isoa kassia näiden tarkoitukselliseen jemmaamiseen. Saa nähdä onnistunko ;)

    PS: Teidän Minnissä on muuten paljon samaa näköä kuin oli meidän Tihru-neidissä, joka joutui ilveksen kitaan pari vuotta sitten juhannuksena.

    VastaaPoista
  4. Mukava löytää uusia blogiystäviä :)
    On meilläkin niitä "hyvässä tallessa" paikkoja. Tytär kyselee päivittäin joululahjaansa, jonka laitoin viime syksynä hyvään talteen piiloon. Oli liian hyväpaikka, kun ei ole vieläkään löytynyt :)

    VastaaPoista
  5. Hei! Tajusin, että olet uusi lukijani ja sitä kautta löysin tänne... ja totesin, että samoissa puuhissa ollaan KYHäilyjen kanssa :)
    Tästä se blogin pitäminen alkaa!

    VastaaPoista
  6. Upea blogi se on tämäkin. Ja siihen mun taulukkoon mä oon laittanu sen projektin nimen ja sulkuihin kenelle se on. Sit mä oon laittanu aloituspäivän ja lopetuspäivän ja painon. Ja metritkin pitää laskea, kas kun minä tahdon nähdä, väheneekö varasto. On niitä kilometrejä jo jokunen saatu neulotuksi.

    VastaaPoista